Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, February 4, 2012 | 3:27 AM | 0 Atasinchi
ASSALAMUALAIKUM ..
hi there's .  oke , aku tramat la bz nk update blog . hnye ade mse utk on9 fb je .. hoho
#jahat :3
n aku da stat tusyen smalam ! bez siot .. hoho .. xdela bes mne kn , tp , better la dr skola .. hewhew .
dlm klas tusyen aku la pling bsing ! #WELL :) bnge plak .. hawau je .. hahah XD
biasela tuh kt skola xdpt nk lontarkan suare aku yg sodap nie . hehe .
kt tusyen la nk lpakn sgalenye .. xpyah k tnjuk baek sgtla , sumpa aku xbole blaja klu snyap >.<
so , kt tusyen la time aku nk fokus n bsing .. ngehngeh . xpayah nk nsihat aku bagai ! aku xkn brubah .. haha XD
n td rara cite psal EHEK mara die couple ngan TUTT .. biala die nk cple ngan bdk tuh pon , die xjhat oke !
kau ckp mcm tuh , aku pon trase ! die tu pon ade smeting ngan aku . xyah nk kutok bgai la !
kau kate kau nk sroh die crik cple yg bole caring die ! itu sume xprlu la . alahhai !
kau da fom5 kn ,bole pkir positif kn . xyah le nk crik caring bagai ! skola lg kot . nnti die da abes skola taule die nk ubah prangai die mcm mne . emm . mcm la kau tu caring sgt kn . aku tau kau nk yg trbaik utk die .. tp kau kne pkirkn kbahagiaan die jgk kn . 

p/s : die pon xpena halang kau ngan pompuan tuh kn :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google