Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, March 5, 2012 | 7:39 AM | 0 Atasinchi
ASSALAMUALAIKUM ..
seri tanjong seri tanjong . #sile sambung .
oke ari nie , 05032012 ~ tau kn ? aku exam td . berani kan ? #sengal .
bm bi sej .. amacam ? bg aku klu bce buku dptla jwb . aku ?
aku bce buku . so . alhamdulillah dpt la sket2 . #ini semua ilmu ALLAH =)
then tomoyyow never die . hewhew . esok exam 4 paper ! apak die .. hahah
math mode , add mt , bios logos , pi ! gile babengs !
brderai2 air mte aku .. mmg lencun  le ketas aku . hehe #tipu
td kn , mse jwb exam . gile la . kilat perghh .. takot aku .
#kuasa ALLAH . aku da le ddok tepi tngkap . stiap kali petir je , aku mcm bdk TRAUMA !
#dpt bygkan wjah aku yg .. arrrgghh . melting .. hahhah 
td my bio's tc asked me , die tnye mne latihan bio aku .
aku plak lpe nk antau .. #penyanyuk trhebat . hewww
then aku ckp kt ruma . pastu die ckp , klu aku xanta tolak markah .
alah xpe , bio aku 100%  , klu die tolak pon alah sket je tuh 
#mmg nk kne sepak laju2 dak bery nie . hee =D
bykla aku pnye 100% kn . piirraahh .. kemungkinan besa utk dpt 100% tu mmg x arhh kn . 
tp kmungkinan kcil utk dpt A tu , inshaALLAH la . klu soalan sng .. huahuha
eh , bio aku da siap . esk anta da ! nie Pailang bio la .. haahhaa ..
k la papepon wish me luck esok . bye ~
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google