Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, March 7, 2012 | 8:38 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..
k aku sdey ! untgla bwt relay kt fb kn kn kn ?? ngan aku spe je nk kn ??
haha ! trime kseh kpd sume2 yg bwt aku gini ! aku bngge weyh !
k fine berry ! lupekan . die da xde pape dgn kau ! smpi bile aku bole trime sume nie ?
aku da penat weh ! aku pnt kcewa >.<
hope kau bhagie ! #berry penipu ! mmg aku penipu ! aku ckp je aku rela tgk korang due org !
tp , hakikatnye , dlm hati nie bernanah weh ! kau brcinte xkire perasaan org . ckp lebar lebur ,
byk prasaan nk kne jge ! tp .... kau jge perasaan org laen . xjge perasaan aku ! #aku kn xde prasaan mcm kau !


klu aku tau kau mseh sygkn die . aku xkn smpan prasaan nie utk kau ! 
aku da buang prasaan utk die . aku da bkk hati utk kau ! tp ..
xsuke la ! pergila kau kt die .. jgn dkat dgn aku lg .. aku nk buang prasaan nie !
jgn maenkn prasaan aku beb ! 
lps sorang2 nk kcewakn aku .. knp ? muke aku ade cop
sile maenkn prasaan aku ke ? YA ALLAH ..
aku ingt kau serious dgn aku , tp .. hahah . bodo berry . die brgurau la dgn prasaan kau !
aarrggghhh !! pegia jauh2 weyh ! aku xnk dkt dgn kau !
tp , aku tau aku xbole . hmmm

p/s : jangan bg harapan klu kau xpasti </3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google