Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, April 10, 2012 | 8:49 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..
hi awk ! hello awk ! selamat malam ! k byyeee #mke annoy >.<
ahaaaa . aku tau korang waiting aku pnye post rite rite rite ??
mahap mahap .. aku xde mse la weh . act bkn xde mse , tp aku xde feel !
k , according title aku tuh . mmg xkn trcapai d akal korang ape yg aku nk post .
psl hantu ke ? cinta ke ?? bkn bkn bkn . no no no # geleng kepala comel O.o

nowadays , aku little bit sdey la weyh ! psl nnek aku . korang tau , aku sdey gile weyh .
stiap kli aku tringat nnek aku , air mate aku mcm waterfall da . aku xsngke bnde nie bole jd kt nnek aku !
cite die gini , nnek aku batuk2  xhenti2 , then mak aku sruh die pegi X-RAY . then bile da x-ray , mak aku ckp 
paru2 nnek aku bngkak 5cm k . besa sgt . mak aku ckp mngkin ade bisol or ktumbuhan dlm paru2 tuh .
then bile pegi Putra , Dr sne ckp , nnek aku ade TIBI ! what !! time tuh nnek aku yg bgtau aku sndri .
aku rse mcm .. argghh . why nnek aku bole kuat lg weyh ??aku bngge tgk die weh ! w/pon die sket , die xdela mnunjuk sgt yg die tu ade sket . she seems like nthing happen . Ya Allah ~ 
aku ksian kt die , sbb ktorang da xbole nk dkt2 dgn die lg . aku feel like , mcm die dpinggirkn . then baby busu aku pon die xpgang da skang . how do u feel klu korang kne cm nie ??
then , ktorang stu fmily rncang nk pegi umrah ramadhan nie . then korang tau , nnek aku xbole pegi ! oouuu ..
lg la meleleh aku weh .  mak aku ckp , klu die pegi tkut die lg sket . aku nk nnek aku sembuh weh ! 
korang doakn k ='|


p/s : ya Allah sembuhkanlah nenek aku . berilah dia kesejahteraan dunia dan akhirat . amin ~
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google