Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, October 10, 2012 | 5:24 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..
lame beno x ngupdatenye kn :)
exam week . sgt mmenatkn . act xpon . aku je yg mmbebankn otk kn .
stakat nie da 6 paper , lg 18 paper lg . huh . byk kn --'

hmm , xpena gado smpi mcm nie skali . da dkt due hri mcm nie jgk .
sala aku ? mungkin .. sala die ? ntah ~
smpi bile nk trus mcm nie pon ntahla .. aku da puas pujuk . da puas text .
n da puas MENANGIS .. rse mcm nk than je air mata nie , jgn klua lg . 
xbole nk dbendung da rse sdih nie . mcm mati laki je kn .. hmm
aku pon xtau la knp . dulu klu gado dgn pkwe sbelum2 nie , xdela smpi aku 
nk mrayu bagai . slalunye aku yg kne pujuk . tp kli nie ..
aku xkesa ... aku pujuk beriya kot . snggup tggu smpi pkul 11 malam , 
nk tggu die angkt kol . smpi tlefon ruma die , tp mak die yg angkt -_-
kecewa tu kecewa jgk la . tp nk bwt mcm mne . bak kte org , brani bwt brani tnggung kn ~
slalunye , aku dgn die pergi klas sme2 , tp td .. xpon . xpela , mngkin die lmbt .
then , smalam aku da ckp dgn die , nk jmpe blik skola nnti . tp , die xtggu pon .
 xpe lg , mngkin die pnat n nk rehat . sbb die ade training ..
blik tu pkul 4 , aku kol die . nseb die angkt , w/pon 
xmesra mcm slalu , tp aku rse lega sbb dpt dnga suare die . rse mcm rndu yg da brtahun2 smpan nie ,
lega sikit :') tp xpuas lg , nk ckp lme2 . xpela . nnti lme2 oke la kn ..
hnye perlu brsaba je kn .. smalam aku rsau sgt kt die , die jtuh moto . 
Allah je tau mcm mne prasaan aku wktu tu .
bkn die yg bgtau aku , aku tgk die update status . aku yg tgh bwt add mt , stret tnggalkn , trus text die 
tnye keadaan die mcm mne . btolla ape yg aku sngke , die mara aku .
dlm tgh2 text tuh , aku tnggalkn skejap , amik wuduk , mngaji utk die .
smbil mnanges2 mcm xdpt susu . ntahla , sebak yg tramat . lps mngaji tu rse tenang skit .
w/pon die lps tu xrply text aku , xangkt kol aku . lpas ngaji tu aku bole jgk tdo .
w/pon pyah skit . hmm . bile aku smpi klas pg td , sume pndg aku ..
nmpk muke aku yg xde mood diorang sume diam . matub je slambe .
'eh abg xanta ke arinie ?'
stret aku mnanges ats buku addmt . then , mlm smalam aku ade bwt surat nk bg die .
aku ingt die xdtg , so aku trus buang surat tu . tp time rhat , die pass bekal aku kt matun .
sumpah sdih yg amt . dlm hati aku asyk ckp , awk bnci sy ke ?
hmm , mntak2la bnde nie settle cpt2 :)

Ya Allah klu die bkn jodohku ttupkanlah pintu hati ku untuknya , dan kau jauhkanlah rse kecewa dlm hatiku . dan kau jauhkanlah die dr pndangan ku . slepas prpisahan itu , kau lndungilah dirinya .
andai die jodoh ku selesaikanlah pergaduhan ini . ameen ~
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google