Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, May 12, 2013 | 1:02 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

semalam aku borak2 dgn Alin , then ttibe aku ckp dgn die .
'susahkan nk pertahankan hubungan . huh'
kdg2 aku sendiri rse give up dgn smue nie . aku rse aku nk lpaskn smuanye .
bknnye die layan aku xbaek . tp , aku mseh rse kurang . die xspeuhnye perhatian dgn aku .
sdangkan aku amat perlukan perhatian seorang llaki .
aku da jarang dgn die . padahal dulu kitorang slalu same2 . 
even die bz skalipon , die akn carik sikit mase utk kol aku atau text .
tp skarang ? hmm . aku xpena nk salakn die spenuhnye . mngkin dr sikap aku ...
dia berubah ~

kadang2 aku rse tertekan dgn prangai die . tp bile aku fikirkan blik ..
mcm mne die nk dkat aku dulu . mcm mne die usahe ..
aku buang jauh2 semua tu . aku xnak lukekan hati die .
aku xnak bwt die sedih . 
tp aku xnak die bahagie sbb prempuan laen :'(
Ya Allah jauhkanlah . 

kadang2 , bile aku berdepan dgn org ramai , aku mrasekn yg 
diri aku nie xsetanding dgn die . aku rase klu die jmpe prempuan nie ,
msti die akan tnggalkn aku utk prempuan nie . 
bkan aku xcube utk buang perasaan nie .
da byk kali .. tp
tak boleh ..

kadang2 , aku cemburu bile ade perempuan laen komen dkt 
status die . mention nme die kt twitter , chat dgn die .
ini normal kn bg perempuan ? tp knape die xfaham :'(
da kurang ke syg die utk aku ? xcukup ke aku utk die ? 
ape yg perempuan tu ade yg aku xde ? bnde2 nie sume la yg bwtkn aku
nnges xbrhenti .

kadang2 , bile die xtext aku . aku slalu ragu dkt die . 
aku slalu fikir yg die tgh kol prempuan laen . text prempuan laen . 
dan aku menangis . menangis . menangis dan menangis .


kadang2 , bile aku da Move On . die dtg blik kt aku .
dan aku sedar , aku xbole move on klu die ade ..
dan aku sedar yg aku sgt perlukan die dlm hidup aku ..


kadang2 , bile die berjanji yg die akan jd mcm dulu blik ,
aku rse sgt happy . sbb aku yakin yg die akan bg perhatian kt aku mcm dulu .
tp klu dlm satu hari hnye satu kol ? semua kebahagiaan aku mcm terbanggg .

tolonglahhhh jangan mungkir janji tu :'(
PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google