Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, April 18, 2012 | 7:43 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..
today i'm back for my blog . da lme aku xon9 , x update blog . bz la awk .
mklomle , ank sekandang . heeewww #kidding .
k , smalam n arini sgt pnt seyh ... aku rse nk trjun katil je . pnt beb ! aku pon xtau knp pnat . 
mmgla ade ujian tara kt skola . tp aku xinvolve pon . setakat senamrobik tu , aku mmg juare la kn .
nk2 td ade chicken dance . perghhh .. mngancam siiuuukkk ..
td aku n mai bwk kamera . ape lg , beronggeng2 la ktorang kn kn kn ! amik gamba sini , amik gamba situ . 
pose sni pose situ . amik gamba je lbey , sukan tdak . apedaaa .. takpa takpa . itu suma bole dperbaiki .
rncang nk kekal aktif taon dpn ! bajet la kn .. dr taon2 sbelum nie aku da ckp mcm tuh . tp hampeh je . 
ituperkarebiase ~
k la , byk plak aku mmbebel . nk  tgk gamba search k :)



p/s : aku nk bwt blog aku jd blog realiti laa ~

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google