Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, April 18, 2012 | 8:02 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..
oke , utk ksekian kali nye . jgn muak k , jgn lari ke ape ke . lek luhhhhhh .. 
now start la kerealitian aku ... 

k arini , aku nk ckp sket psl playgirl ...
so , ape pndapat korang tntg playgirl ? mnyukainya atau memberangsang kan ??
#oke aku melalut :)
k , slalu org kte zaman remaja la kite nk mrase mcm2 kn ... nk bwt itu ini , bagai la . wh not rite ??
keriangan tnpa henti kn ~ tp , ade bberape hal yg aku xbpe nk gemau dgn ank2 remaje skang nie . 
suke sgt maenkn prasaan org ! mmg btol zaman rmaje la kite nk mrase sume tuh . tp jgnlah smpi maenkn prasaan diorang kn . kau ingt diorng tu dperbuat drpd ovum dgn sperm mainan ape ??
sme jgk proses die mcm kau !  nk djadikan cerita , aku kengkadang suke bwt teori xmsuk akal .
kengkadang , masuk jgk . aku ade la kwn dgn bberape player la kn . slalunye yg kite jumpe nie prempuan la kn . kwn aku nie , xdela lawa mne . tp cptaan tuhan kn . ade la lawanye .. 
pergh ckp kau . die pnye pkwe .. rmai siuuttt .. kdg2 tu spi trlupe . hahha .. apedaa . aku kdg2 tnye jgk , pkwe kau da bpe skang ? jap2 aku kire .. hahah .. xley blah siut . tgkla tuh , da rmi sgt smpi trlupe . 
then ade lg sorang nie .. biase2 je . tp , die pnye gatal . haiisshhh . bkn maen la kn . kdg2 tuh , bwt aku naik mnyampah . ' eh aku nk die , aku nk die ' die nie bolela dkategorikan sbgi perasan !
yela , die nie xdela lawa mne kn . bg aku , klu aku jd llaki , xde bnde yg mnarik pon dgn die . 
aku bkn nk kutok ke ape , tp , aku rimas . spatutnya da tau dri kite tu ade kkurangan , jgnla nk perasan sgt kn . nk2 bile da ade org kutuk kau dpn2 . jgn nk gedk sgtla kn . org laki xsuke ! jgn nk bjet hot sgt . org xndg pon . kdg2 aku pon ade perasaan perasan , tp aku xde la luahkn mcm kau . snyap2 suda . aku bkn nk ckp dri aku perfect ke ape . tp aku xsuke kau mcm tu .
sekian ~
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google