Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, April 25, 2012 | 7:52 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..


"Cinta itu indah jika dihayati dengan hati dan dipimpin melalui akal .
Untuk merasai nikmatnya , kita perlu memahami sejauh mana ungkapan itu diterjemahkan
melalui perasaan "

hokay hokay malaysia brunei :D
sweetkan aku .. #bg pnyepak sorang sket .. da lme aku tnggalkn blog nie , nie pon aku update sbb trdesak .
bbukak je , aku nengok blogger nie mkin matured da . laen beno ghopenye . aku da mcm org tue yg bute IT .
kau tahu ? kau tahu tak ? men gemol plak aku mlm nie . act aku xde bnde nk brceloteh mcm brung murai .
burung ape ? burung murai . oke bgus .. 


mcm mne nk jd seorang yg penyabar sedangkan org di sekeliling kite sume prangai lbey kurang setan gondol 
kn kn kn ?? semakin lame kite mencube semakin byk dugaan yg kite dpt . ingtlah kwn , ssungguhnya ALLAH takkan menduga hambanya jika ianya membebankan kite . so nice .. tp , mnusie nie prangai mcm haprak ..

suda la . aku slalu mngingatkan diri aku , yang kecil hati itu adalah salah satu drpd dosa !
sbb , klu kite kcil hati dgn sseorang brmakne kite x redha dgn ujian yg ALLAH bagi . 

p/s : baba black sheep :D


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google