Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, April 19, 2012 | 8:08 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..
ibu bapa , para hadirin sekalian . trime ksih krn mmbace entry nie :)
oke , td aku bru blik dr kedai mamak dkt kota laksamana melaka . aku pon xtau jln dr rumah aku nk smpai ke tmpt tu mcm mne . yg aku tau . aku pndg kiri knan ttibe da smpi . magic bukan ? mmg bukan pon ..
kbiasaannye la kn , ape yg korang jmpe kt kedai mamak ??  fasha sandha ? selena gomez ?? atau khairul fahmi ?
tu xla kn , klu khairul barriah mmg jmpe la kn . heewww . slalunye xde ape yg mnarik pon kn dkt kedai mamak 
org ramai pon , sbb nk tgk bola je kn kn kn ?? dtg2 je . ' mamak air suam kurang manis satu jag , gula lebih !'
mntang2 le air suam tu free , korang bodoh2 kan pulak mamak tu ea . nates btol . # bicara mamak di dlm hati .
so td aku pesan pesanan ringkas kt mamak tuhhh . aku order roti naan . fuhh , da lme xmkn . sesekali pekena enak jgk kn . tp td roti naan die xbrape nk kick la . yg aku rse , aku rse nk bg flying kick je kt mamak tuh . 
xsedap dohh .. hoho . then td , first time aku tgk mamak pki spek . gayat kn ? mmg pon . aku pon xsngke aku mcm nie .. gilela . hensem gilosss .. aku da le xbole than nafsu tgk org pki spek . tp dgn mamak nie , aku msih boleh kawal perasaan aku .. hee :D

p/s : lps da abes tulis bru aku ingt , kedai pakistan bkn mamak :)

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google