Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, August 26, 2012 | 4:17 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum
praise be to Allah . already 8th syawaal . tp stu hari puase 6 pon blom bwt lg =='
cpt sgt mse brlalu kn . esk da skola n exam woo !
fz , kim , mm , mt .
menitik nitik air mata aku . hmm , aku tawakkal jela . rsenye da usahe , tp ntahlaa . 
hehe :D aritu exam bio trsangatlah hmm . xtau nk ckp mcm mne .
seriously klu time ckgu ajar aku ade , aku yakin boleh jawab . tp mse ckgu aja aku xde .
so , aku anggap kali nie bkn rezeki aku utk dpt A :'/
it's hard u know . bile exam first smpi penggal maintain A , bile exam bulanan 
jatuh gedebuk hamekkau . haishh . 

act aku xnk pon cite psal exam , tp mukaddimah la knon :P
azam n tekad ? da byk azam aku nk capai ble mnjelang thun bru . tp xsemuanya trcapai .
antare yg trcapai la . Alhamdulillah . Allah kn selalu bersama hambanya :)
- solat penuh :)
this is the most great things ! aku brsyukur sgt , tahun nie alhamdulillah solat aku penuh .
bukan mcm tahun sbelum2 nie . kdg2 xsolat pon . hmm . astaghfirullah .
bkn nk mmengaibkan diri , tp kesal dgn ape yg aku da bwt . klu la mse boleh undur kan :'(

ade jgk azam aku yg xtrcapai smpai skarang .
this is the hardest ! * tutup aurat dgn sempurna .
kdg2 , ble kte nk brubah ke arah kebaikan kite rse malu dgn org sekeliling .
same goes to me . hmm . da brape kali ayh sruh aku pkai tudung labuh , tp aku ..
i'm not ready yet ! bile msenye aku nk ready pon xtau . semakin hari umur aku bukan makin mude .
da nak form 5 da pon . rmi da kwn2 aku yg da pki tdung labuh , tp aku ?
ade kwn aku da siap berpurdah da pon . tp aku ? 
Allah kuatkanlah semangat aku :'/
aku slalu tgk org pki tdung labuh nie lawa je , ade jgk niat nk pki .
tp ble pkir blek , klu aku pkai lawa ke ?
da byk kali aku ckp kt dri sndri , jgn trlalu pkir ape yg org akn ckp .
tp aku xbole ! aku lg pntingkn ape yg org ckp drpd ape yg Allah sruh .
act , taon lpas kn aku ade ckp nk pinda skola ala2 arab kn . sbnrnye aku nk msuk situ sbb nk pki 
tdung labuh . tp , mungkin niat aku xbtol , so xde rezeki . 

- xnak couple ?
hmm , nie lg satu , da bpe kali aku jnji dgn dri aku , lps clash .
k da xnk cintan cintun lg . tp , aku xtepati jnji pon . 
stiap mnusie ade kelemahan die . manusie slalu hanyut / lalai / alpa ble ade cinta .
aku salah sorang drpd nye .tp Alhamdulillah , sjak aku couple dgn die , aku slalu brazam nk ubah dri aku .
sbb ape ? sbb aku nk ubah die . org slalu ckp sbelum nk ubah org , ubah dri kite dlu .
no ! exactly wrong . xsala klu kite nk ubah org , dlm mse yg sme kite mmperbaiki diri sndri rite ?
that's call , love till jannah . msing2 nk mmperbaiki dri sndri utk jd yg trbaik d mate Allah n mte manusie :)

k , too much talk . spe2 yg bce doakn spaye aku berubah . ameen :)
p/s : mak aku ckp ' klu hbungan nie buatkn dri kau dekat dgn Allah xpe ' 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google