Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, August 18, 2012 | 8:42 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

Allahuakbar , da abes da bulan ramadhan . da mlm rye da pon . xsmpat nk post ape2 psal 
ramadhan kn . hmm . bdk skola kn bz :D
lgpon , aku bru blik dr long vacation , tu yg xsmpat tu .
k , first skali nk ucap 
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan batin :P
pehal batin kecik ? hahah . aku plak pena bwt dose dgn batin kau kn . cehwahh :P
act , aku rimas dgn bnyik mercun nie . huh ~ aku plak yg rse duet mlayang2 .
#ssungguhnya , aku mmg mnghargai duet ! srius beb . kau xrse mmbazir ke ?
da le kcu ktenteraman org . bpe kali aku melatah mse kt dapur sbb bnyik kau le mercun -..-

main story :
mule da nie nk jiwang2 . haha :P
u know what , aku hepi gle dpt ayt nie
nnti smpi mse kite kawen ea :)
mse cptla brlalu . hahah 
i can't wait that moment . i want to hear from u , aku terima nikahnya ..
u know , stiap ari sy doa spye kite ade jodoh .
n mse sy pegi mekah , tiap2 ari sy doa , spye Allah ttupkn pintu hati sy utk mne2 llaki slaen awk :)
sy slalu mhon kt Dia ttapkn hati sy utk awk , n hati awk utk sy .
ttapkn jodoh sy dgn awk . awk yg trakhir dlm hidup sy :)
mse pegi sne , tgk pak2 arab nie sumenye sweet2 dgn bini die . 
mmg diorang syg abes dgn bini diorang . sanjung , hormat .
n pling suke tgk mse dlm flight , die pgang tgn bini die . n nmpak sgt yg diorang tawakkal
spye slamat . sweet abes . jeles -_-
bini2 diorang sume pki purdah . cntik sgt . rse mcm tabik gle kt diorang .
one day , ble sy kawen dgn awk , sy pon nk mcm tu . 
sy nk pki purdah ble sy da kwen dgn awk ^_^
sy nk org hormat sy sbagai istri awk ..
mcm2 sy da rncang nk bwt dgn awk ble kte da kwen . w/pon mse jauh lg . 
inshaAllah ~


my beauty only for my husband 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google