Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, March 17, 2012 | 8:27 AM | 0 Atasinchi
Result untuk IPTA baru saja keluar. Namun keputusannya sangat mengecewakan.
Aku mendapat tawaran di USM Johor dan dia UITM di Shah Alam.

Dah tak boleh nak buat apa lagi. Demi masa depan. Aku redha.
Lagipun bukan ke penantian itu inshaALLAH berakhir dengan kebahagiaan. Mungkin.
Kadang-kadang kami berbual dalam laman sosial.

Satu hari aku mendapat mesej daripadanya.

Awk nnti sy nk jumpe parents awk . Da xsaba rasenye . hehe
Hanya tuhan yang tahu perasaan aku pada waktu itu .

Btol ni? Jnji tau .

Ye sy jnji =)

Bgusla mcm tu .

Tapi kn awk . andai kate saya xdjodohkan dgn awk ?

Mmglah jodoh pertemuan ajal maut di tngan tuhan . tp klu kite slalu brdoa . inshaALLAH kn .

makcik . klu sy ALLAH jemput sy sbelum sy smpat jadikan awk serikandi sy mcm mne ?

awk tnggulah sy dkt syurga . tp klu sy pnjg umur lg dan awk xde mse tuh . hidup sy da xde mkne lg awk . biarlah sy sakit nnti dpt jumpe awk cpt2.

em , baik awk pergi dlu .

knape ? awk da psg niat nk crik lain ea ?

bknla , sbb sy xnk awk skit sbb sy . sy slalu doakn awak sihat dan pnjang umo drpd sy .

Baikkan dia. Terima kasih Ya Allah .
Lagi 6 hari jadi aku dan hari ulangtahun kami yang ke-2.
Sekali lagi terima kasih Ya Allah. Kami dah jarang berhubung. Alasan dia sibuk. Baiklah aku faham.

Esok tibalah hari yang ditunggu-tunggu. Aku ambil keputusan untuk pergi ke Universiti dia.
Sampai dekat universiti dia, aku terus ke kafe. Kawan aku beritahu dia ada di situ.

Aku terasa ingin mengalirkan air mata kesyukuran kerana aku dapt bertemu dengan dia.
"Assalamualaikum pakcik."
"Waalaikummussalam. Eh, Iman. Kenapa awak datang tak beritahu?"
"Saya saja nak buat surprise untuk awak. Siapa perempuan depan awak ni?"
"Oh, kenalkan dia teman wanita saya dan bakal menjadi suri hati saya. Maaf tak beritahu awak."

Air mata aku terus mengalir tanpa melihat keadaan sekeliling. Hasif bangun dan meninggalkan aku keseorangan di situ. Besarnya hadiah hari jadi yang dia bagi untuk aku. Aku takkan pernah lupakan.

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum . may all have a day full of barakah :)
YA Allah i love him . let us being forever until Jannah :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google